Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virossa käyneet

Vierailija
26.06.2006 |

Oletteko käyneet virossa hampaiden valkaisussa? Mitä maksoi ja millainen valkaisu kyseessä. T: Sitä suunnitteleva. Kannattaako?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hammaslääkäreistä, mutta ainakin apteekissakin jopa yrittivät sumuttaa turisteja. Ties mitä ainetta sitten se valkaisugeeli sisältäisi. :( Aika monessahan on vetyperoksidia.

Vierailija
2/3 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hammaslääkäreistä, mutta ainakin apteekissakin jopa yrittivät sumuttaa turisteja. Ties mitä ainetta sitten se valkaisugeeli sisältäisi. :( Aika monessahan on vetyperoksidia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nettisivut vaikuttivat ihan mukavilta. T: ap



Onko muilla kokemusta. Kyllähän kylpyläpalvelut ja erilaiset hoidot ovat siellä ihania. Turistit tuovat suuuuuren osan maan taloudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme