Lue keskustelun säännöt.
Miten kauan vesikokko voi kestää??
14.08.2006 |
Tytölle 2v ilmestyi viime torstaina ensimmäiset näppylät ja kuume nousi perjantaina. Koko viikonlopun kuume tosi korkea, mutta laskee panadolilla. Lapsi nyt tosi väsähtänyt, nukkuu jo päiväunia..
Millon pitää huolestua?
Ja kokemuksia vauvan vesikokosta! Pienin 5kk ja tietysti taudin saa nyt. Tuleeko lievempänä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vauva roikkuu tissillä..