Lue keskustelun säännöt.
Paljonko uhri saa pahoinpitelystä korvauksia?
07.08.2006 |
Mieheni joutui pahoinpitelyn uhriksi. Ei halunnut tehdä asiasta mitään juttua, mutta poliisilta tuli kutsu kuulusteluun. Ei olisi halunnut sen kummemmin korvauksia, muuta kuin sairaalamaksut (yksi yö sairaalassa) ja lääkärissä käynnit, mutta poliisi sanoi että joko tai. Paljonko pahoinpitelijä joutuu korvauksia maksamaan? Noin suurinpiirtein siis. Riippuuhan se varmastikin pahoinpitelyn kovuudesta.. Tietääkö kukaan?
Kommentit (2)
kun rimpuili ja raapi (!! kumma äijä) niin piti senverran kovasti että tuli kunnon mustelmat kaulaan...on tehnyt kuulemma rikosilmoituksen ja korvausvaatimuksen!!
kaikkea sitä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotain 200-300e luokkaa max.
T: oikeusministeriön palkkalistoilla työskentelevä