Lue keskustelun säännöt.
aika koomista, mutta kun tällä palstalla kysytään..
07.08.2006 |
.. esim. minkälainen auto tai asunto jollakin on, niin ei löydy muita kuin audeja ja mersuja, ja tuskin alle 200 neliön taloja.
Mutta missä on ne köyhät (lue TAVALLISET) perheet? Onko ne kuolleet jo nälkään?
Taitaa av-mammat täällä vähän pistää omiaan juttuihin...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mäkin ohitan aina kaikki omaisuus-, tulo- ja tavarakyselyt.