Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere asiantuntijat hoi!Missä kannattaa yöpyä lasten kanssa?

Vierailija
26.06.2006 |

Ollaan ystävän kanssa menossa tampereelle muutaman viikon päästä ja olisin vinkkejä vailla missä kannattaa yöpyä(2yötä) lasten kanssa?Meitä on 2 aikuista+4 lasta...

Millainen se leirintäalue(Härmälä) lähellä kaupunkia on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisia mökkejä. Eläimiä. Rauhallinen uimaranta (ei moottoriveneitä).



Olikohan Scandic hotelleissa s-kortilla tarjous n50 e /huone, kun varaa väh 7 vrk ennen. Tykkäämme yöpyä hotelleissa ihanan aamiaisen vuoksi.

Vierailija
2/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset pieniä, mahdutte ihan hyvin yhteen huoneeseen, johon siis mahtuu norm. 4 aikuista...



Omena hotellissa mikro, voitte lämmittää siinä ruokaa halutessanne ja ymmärtääkseni myös astioita.



Hotellilta on kävelymatka Särkänniemeen (ehkä n. kilometri). Samoin Pikku-kakkosen puisto lähes vieressä. Myös Metson muumuinäyttely ihan kivenheiton päässä. Pyynikin kauniit maisemat ja näkötorni myös lähettyvillä:)



Millaista menoa kaipaatte?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi kun mentäis mielummin leirintäalueelle kun meillä mukana 2 vähän alle 2-vuotiasta ja 5- ja 7-vuotiaat.

Särkänniemi kuuluu ohjelmaan joten tuo omena hotelli olis aika lähellä, on meillä auto käytössä mut en tiedä miten meidän käy jos siellä ei ole parkkipaikkaa lähellä ja kun ei olla tottuneita tampereen ajajia...meillä kun ei ole tällä kertaa noita miehiä mukanamme :)



Lähdetään ystäväni ja meidän lapsien kanssa reissuun :))

-Ap-

Vierailija
4/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikkoja toisinaan on, ja toisinaan ei ole, riippuu kuinka ruuhkaista on ja mihin aikaan menee huvipuistoon...



Periaatteessa parkkipaikan kyllä saa, mutta se saattaa olla todella kaukana, näiltä parkkipaikoilta tosin käsittääkseni on kuljetus huvipuistoon... Mutta kuinka usein, sitä en tiedä.



Härmälä tosiaan on aika rauhaton, ja kannattaa varmistaa, ettei siellä ole jotakin häppeningiä juuri silloin kun olette tulossa Tampereelle... Sillä siellä on järjestetty mm. Rapmusikki-festarit, jolloin meno tavallistakin villimpää...



Jos mietitte sitä, että haluatte olla taaperoidenne kanssa ulkona, niin Omena hotellista pääsee helposti moniin mukaviin, rauhallisiin paikkoihin kun auto käytössä (ja toki kävelläkin voi!:)



Suosittelisin mm. Hatanpäällä olevaa Arboretumia, joka erittäin kaunis puisto käyskennellä, ihallla kasveja ja käydä vaikka piknikillä, laita Googleen Hatanpää arboretum.



Tahmelassa (Pispalan etelärinteen puolella) on uimaranta, joka sopii lapsille, sillä se on matala piiiiiitkälle asti (aikuisten vaikea uida siellä;) ja hiekkapohjainen:) Myös viikinki saari kiva paikka, vaikkapa uimiseen ja piknikillä käymiseen, siellä myös grillauspaikat!

Vierailija
5/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi laittaa harkintaan, elokuun ekana viikonloppuna ollaan menossa...Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan