Lue keskustelun säännöt.
Baby Alive nukke, minkälaisia kokemuksia? Tytöllä synttärit tulossa ja
03.01.2009 |
voisin aleista ostaa valmiiksi.
Jutteleeko esim. enemmän kuin mitä pakkauksessa (monestihan niissä demo päällä) ja onko muuten ollut lapsellesi mieluinen leikeissä? Tyttöni täyttää 5v.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap