Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä päälle baariin?
03.01.2009 |
Olen lähdössä pitkästä aikaa ystävien kanssa baariin juhlistamaan yhden ystävän synttäreitä. En ole käynyt missään pitkään aikaan, ja lienee selvää, että vaatekaapin sisältö on bilevaatteiden osalta aika vanhentunut... enkä muutenkaan ole oikein pysynyt muodissa mukana viime aikoina.
Eli mitä hoikka, vähän vajaa 30-vuotias voisi laittaa baariin päälle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja jos ei muuta löydy niin eiks kaikilla ole musta "parempi" toppi ainakin?
Näillä ei voi mennä ainakaan niin paljoa pieleen et ihan erottuisit porukasta :)