Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi sohva on kivempi?
01.01.2009 |
Tämä http://www.suomisoffa.fi/php/tuotteet/sohvat/images/vanessa_sohva_3ist_…
VAI tämä http://www.suomisoffa.fi/php/tuotteet/sohvat/images/milano_sohva_3ist_b…
HUOM! Ei ehkä noilla väreillä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Riippuu muusta sisustuksesta. Alempi sopii antiikkihuonekaluijen kanssa paremmin ja jotenkin arvokalusteisiin muutenkin. Mutta ylempi on tavis perheen sohva. Ylempi sohva sopii varmasti moniin huonekaluihin mutta alempaa sohvaa en laittaisi tavalliseen perhekotiin.