Kuvittelenko vain vai onko mäkkärin juusto laskenut tasoaan?
Ostin vähillä rahoillani pitkästä aikaa muutaman mäkkärin juustohampurilaista ja hyh hyh. En ole ikinä syönyt noin kuivaa ja pahaa juustohampurilaista mäkkäristä.
Ihan, kuin jokin täyte olisi pois vai onko kaikkia vain vähennetty?
Mielestäni juustot olivat parempia ennen.
Euron juuston aikaan!
Kommentit (19)
Quarter Pounder oli oma suosikkini, mutta makumuutoksen jälkeen en ole enää sitä nauttinut.
Ei mäkkärissä ole koskaan mitään tasoa ollutkaan.
Olikojuuston reunat kovettuneet? Ehkä juusto ollut liian kauan keittiössä avonaisessa ilmassa.
Ex mäkkäriläinen
Taidat olla vain hoidon tarpeessa...
Kaikessa on taso laskenut. Erityisesti av-avauksissa.
Euron juusto vain 1,80!
Hae omasi nyt!
Nehän ovat muuttaneet reseptejä. En ole ihan jeppis niiden suhteen itsekään. Kerran viikossa työkavereiden kanssa käyty työpaikan viereisessä mäkkärissä. En oikein tykkää näistä uudistuksista. Mua myös edelleen harmittaa se alkuperäisen fiestasalaatin poistuminen. Siis LIHALLA. Jumalaut se oli hyvä. Kävin sen vetämässä montakin kertaa viikossa. Sen saa nykyään kanalla ja on ihan surkea. Ei edes niitä papuja seassa.
Arvelen sen johtuvan kaiken terveellistämisestä. Olen huomannut saman kuin ap
Olen huomannut että sämpylät ovat kuin ne olisi juuri pakasteesta otettuja. Kuiviahan niiden pitäisi olla. Samaan olen törmännyt burger kingissä. Riippuu ketä on töissä.
Ei oo juusto laskenut mihinkään.
Samasta tukusta ostetaan edelleen yksittäis pakatut ulkomaiset juustiviipalert, jotka hampurailaisten väliin laitetaan.
Vain juuston merkki voi vaihdella, eli mitä juustos hampparin väliin tulee.
Puola on Euroopassa on erittäin suuri maito-ja meijerituotteiden valmistaja.
Ja edullisin. Monet valmistuotteet sisältvät puolslaisia tai virolaisia juustoja.
Luulisi jokaisen tietävän, että Suomessa niin suuren suosion saaneet
Activa-jogurtit ovat puolalaisia
Siis Puolassa valmistettuja tuonti tavaraa.
Kuten soija, maissi hampurilaisten pihvien liha ynnä muu.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat muuttaneet reseptejä. En ole ihan jeppis niiden suhteen itsekään. Kerran viikossa työkavereiden kanssa käyty työpaikan viereisessä mäkkärissä. En oikein tykkää näistä uudistuksista. Mua myös edelleen harmittaa se alkuperäisen fiestasalaatin poistuminen. Siis LIHALLA. Jumalaut se oli hyvä. Kävin sen vetämässä montakin kertaa viikossa. Sen saa nykyään kanalla ja on ihan surkea. Ei edes niitä papuja seassa.
Miten ne on muuttunut? Pitkään aikaan tullut käytyä
"Ostin vähillä rahoillani pitkästä aikaa muutaman mäkkärin juustohampurilaista"
Kuinka monta ostit?
Sama on käynyt myös scan burgerissa.
Burgerit ovat pienentyneet huomattavasti.
Ai niin juusto on nykyään kallista. Tilaat hampurilaisen ja kuvittelet sen juuston.
Hiljattain uudistettu Big Mac ei valitettavasti ole enää hyvää. Vanhan reseptin purilainen oli huomattavasti parempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että sämpylät ovat kuin ne olisi juuri pakasteesta otettuja. Kuiviahan niiden pitäisi olla. Samaan olen törmännyt burger kingissä. Riippuu ketä on töissä.
Ne ovatkin pakasteesta sulatettu.
Vai luuletko, että jossain pienessä tilassa toimivalka hampurilais ravintolalla, on tilaa säilyttää jossain, justs sinä päivänä leivottuja tuoreita sämpylöitä?
Luuletko tosiaan?
Hampurilaisten sämpylät ostetaan alan tukuista. Ja hampurilaiset ovat täynnä säilytys aineita.
Just näiden asioiden takia, ravintoneuvojat suosittelevat, että aina kannattaa tehdä se pää perusruoka itse kotona.
Ja syödä sitä ns. roska ruokaa vain harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne on muuttunut? Pitkään aikaan tullut käytyä
Onhan ne sitä ihan tv-mainoksissa asti mainostaneet. Ei ole mua vakuuttanut nämä uudet reseptit, mutta tykkää joka tykkää. Ei vaan ole hyvä idea muuttaa vanhoja tuttuja reseptejä samaan aikaan, kun on hintojen korotuksillekin painetta. Siellä on ollut joku nuori innovatiivinen työntekijä päästetty vallan kahvaan, vähän kuin minunkin työpaikallani..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovatkin pakasteesta sulatettu.
Vai luuletko, että jossain pienessä tilassa toimivalka hampurilais ravintolalla, on tilaa säilyttää jossain, justs sinä päivänä leivottuja tuoreita sämpylöitä?
Luuletko tosiaan?
Hampurilaisten sämpylät ostetaan alan tukuista. Ja hampurilaiset ovat täynnä säilytys aineita.
Just näiden asioiden takia, ravintoneuvojat suosittelevat, että aina kannattaa tehdä se pää perusruoka itse kotona.
Ja syödä sitä ns. roska ruokaa vain harvoin.
Ja siksi olisikin kiva että sen harvan kerran kun sitä joskus syö, se olisi sitten edes hyvää.
Ovat heikentäneet laatua, paljonkin.
On tästä ollut jo keväästä alkaen täälläkin juttua eli valittelua.