Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Puhutaanko tisseistä?
06.12.2008 |
Mitä tisseillesi kuuluu? Ootko tyytyväinen niihin? Minulla on jatkuva viha-rakkaussuhde tissieni kanssa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juuri tänä aamuna suihkussa katselin tissejäni sillä silmällä, että vaikka niillä on kunniallisesti imetetty kolme muksua vuoden vanhoiksi, niin ihan kelpo pelit ne vielä ovat. Ja miehellikin kelpaavat, ainakin muistaa lähes joka kerta rakastellessamme sanoa, että hän tykkää niistä. Joten mikäs tässä, hyvien tissien kanssa elellessä!