Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huomio te, joilta on otettu istukkanäyte!
16.12.2008 |
Minulta otettiin istukkanäyte tänään ja minusta kaikessa informaatiossa vähän vähäteltiin sitä, kuinka paljon toimenpide sattuu. Se näytteenotto sattui kyllä aika paljon enemmän kuin verikoe tai rokottaminen! Olenko jotenkin kipuherkkä vai onko muilla samanlaisia kokemuksia? Jos olisin tiennyt, että tutkimus sattuu niin paljon, olisin kuitenkin siihen mennyt, ei sillä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
3 vkoa sitten ja en mitään varsinaista kipua tuntenut (verikokeen kaltaista korkeintaan). Vain sellasta inhottavaa tunnetta masussa. Sama tunne kuin papassa tms. sisätutkimuksessa alapään suhteen.
Kipuasiat ovat niin yksilöllisiä...