Minja Koskela mustamaalaa lapsensa isää lapsen synttäri postauskessa
"Rakas lapseni täyttää viisi vuotta ja juhlimme sitä tänään. Olen maailman onnellisin maailman parhaasta lapsesta, jonka tein ihan itse (kyllä, leuhkin tällä loppuikäni). Paljon onnea rakas 5-vuotias E, tuokoon elämä sinulle rauhaa ja rakkautta! En ole mistään niin iloinen kuin sinusta.
PS. Kiitos ex-puoliso @oskarisipola kanssavanhemmuudesta, hyvä neuvo elämässä on ja on ollut että lapsia ei kannata tehdä kusipäiden kanssa."
Jäin sanattomaksi. Miten vastenmielistä. kansanedustajalta.. Puolueen PJ?!
Kommentit (106)
Vastenmielinen tapaus koko Minja on aina ollut. No tekee hyvää työtä karkottaessaan varsinkin miesäänestäjiä.
Millä tavalla mustamaalaa? Kiittää vanhemmuudesta ja siitä, että eksänsä nimenomaan ei ole mikään kus i pää
Ymmärsit väärin. Se oli aito kiitos. Sitähän persut taas eivät ymmärrä, koska osaavat itse puhua vain vittuilemalla.
Sä et osaa lukea. Kumppanivanhempaa kiittää siitä että tämä on fiksu eikä kusipää (kuten sinä)
Vierailija kirjoitti:
Koskela nyt on muutenkin alta arvostelun.
Upea mimmi. Musiikin tohtori ja yhteiskuntatieteiden maisteri. Hyvissä väleissä exänsä kanssa.
Kiittää lapsensa isää ja kehuu että ei ole tehnyt ku*ipään kanssa sitä lasta. Miten tää on mustamaalausta?
Miten kehtaa leuhkia lapsen tekemisellä? Entä adoptiolasten vanhemmat?
Vasemmistoliiton eduskuntaryhmästä 27% on tohtoreita. Persut jää kauas taakse 😂
Huomasin FB:ssä että Koskelan lapsen syntymäpäiväpostaus oli täynnä kireiden, vanhojen persunaisten paheksuntaa. Paheksujien omat FB profiilit olivat täynnä patujen ja makolaisten kauhistelua. Aikuiset eivät olisi saaneet kilistää kuohuvalla lapsen synttäreillä ja muuta kipeää kuraa.
Nyt ap nolasi itsensä täysin, kun ei ymmärrä lukemaansa.
Ap olet varmaan tyhmä persu.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin FB:ssä että Koskelan lapsen syntymäpäiväpostaus oli täynnä kireiden, vanhojen persunaisten paheksuntaa. Paheksujien omat FB profiilit olivat täynnä patujen ja makolaisten kauhistelua. Aikuiset eivät olisi saaneet kilistää kuohuvalla lapsen synttäreillä ja muuta kipeää kuraa.
Kyllä ainoa kireä - eikä siis hyvällä tavalla - on tuo Minja itse.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton eduskuntaryhmästä 27% on tohtoreita. Persut jää kauas taakse 😂
Vasemmistoliitto on akateemisten puolue, oikeat työläiset häipyivät ajat sitten muihin puolueisiin tai lopettivat äänestämisen ja tämä on mielestäsi asia jolla kannattaa leuhkia.
Onko tuo ihan suomen kieltä, kun kirjoittaa" hyvä neuvo elämässä on ja on ollut"?
Vierailija kirjoitti:
Persuiikorilla kännissä haasteita lukemisen ymmärtämisen kanssa?
Kiva kuitenkin, että seuraat Minjaa somessa.
Puolusta toki aktivistimuijaa joka vihaa miehiä.
Lapsellista tekstiä lähes neljäkymmentävuotiaalta ja tuossa asemassa olevalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sä et osaa lukea. Kumppanivanhempaa kiittää siitä että tämä on fiksu eikä kusipää (kuten sinä)
Kumppanivanhempaa 🤣😅
Persuiikorilla kännissä haasteita lukemisen ymmärtämisen kanssa?
Kiva kuitenkin, että seuraat Minjaa somessa.