Lue keskustelun säännöt.
mese seuraa tulevalle äipälle:)
05.01.2009 |
ois kiva saada messenger seuraa odotukseen oon 23v ja odotan esikoistani...ansku...........osoite on aappakustaa@suomi24.fi :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla