Lue keskustelun säännöt.
Kerronpa täälläki. Huh ei sittenkään lastensuojelu asia. :D
23.12.2008 |
Tyttö oli isällään ja tämän uudella muijalla. Kyselin mitä oli tehny siellä niin kerto ilosena 'Kiia kahho kikkeli ohhelmaa' 'paaho ihoja kikkeleitä' ym. aikani kuuntelin tytön puheita ja sitte soitin ex:lle ja kyselin onko tyttö katsonu tv:tä. Ex vastasi 'joo kateltiin me semmosta tiikeri ohjelmaa' 'tyttö tykkästi kovasti'...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hän ei osannut sanoa lintu vaan sanoi ittu