Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä bodyt maksavat kirppiksellä?

Vierailija
29.11.2008 |

Menen myymään itse vauvanvaatteita. Suurimman osan olen niistä itse ostanut ja niitä on käytetty yhdellä muksulla, joitakin vain pari kertaa. Onko 2 euroa hyväkuntoisesta bodysta liikaa vai onko kohtuullinen hinta jotain muuta? Mitä voisit itse ajatella maksavasi käytetyistä vauvan vaatteista? En haluaisi olla ahne hintapyynnöissäni, siksi kyselen-

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisia0,50€ ja jotkut pyytäneet tosi huonokuntoisista 1- 2€. kyllä mä ne parempi kuntoiset olen mukanani vienyt. Eihän se pyytäjä ole tyhmä, vaan se joka maksaa överi hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla