Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäisille tuo Disney on Ice on hyvä?
04.01.2009 |
Onko järkeä lähteä melkein kolmevuotiaan kanssa katsomaan?
Tykkää prinsessoista kovasti ja osaa ihan hienosti istua esityksissä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun anoppi ostanut liput itselleen ja esikoiselle tuonne :(.
Mietin, että pitäisikö sitä itse lähteä kakkosen kanssa katsomaan, kun luulen että tykkäisi kovasti.
ap