Lue keskustelun säännöt.
kiva, alahuuli ihan turvoksissa, joku finni tulossa, ei näy mutta hiton kipeä OV
04.01.2009 |
millainenhan naama mulla on huomenna, jos vielä ei näy edes mitään ja näin turvoksissa jo leukaan asti
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
keltaisen vesikelloryppään ja paranee reilussa viikossa.