Lue keskustelun säännöt.
Saamme Yhteishyväkeräyksen lahjakortin.
09.12.2008 |
Olen niin kiitollinen.
En ikinä olisi uskonut.
Kiitos kaikille Teille, jotka olette sinne lahjoittaneet.
T. Syöpää sairastava, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti.
(kuristaa kurkusta kun kirjoitan tätä tekstiä)
Kommentit (3)
kun juuri te saitte sen!
Hyvää joulua ja jaksamista arkeen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikein tunnelmallista joulua sinulle ja lapsillesi :)
Toivossa on hyvä elää...