Lue keskustelun säännöt.
Kaverin mies (hetero) käy tiiviisti homobaareissa.
21.12.2008 |
Onko se tavallista nykyisin? Vai olisiko syytä epäillä seksuaalista suuntautumista?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaverisi on naisvauva, kuten sinäkin. Miehensä haluaa aikuisten seuraa välillä ja edetä urallaan, eikä vain passata naisvauvaa.
Heterot voivat pysyä ihan omissa ravintoloissaan t. Homo
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joku nostanut ikivanhan ketjun, mutta vastaan silti.
Tämmönen voi olla yleistä tietyn ikäisissä (55+) miehissä, jotka ovat syntyneet aikakaudella jolloin ei voinut tai uskaltanut olla oma itsensä. Sitten ollaan menty heteronaisen kanssa avioon ja eletty kulisseissa, kunnes myöhemmällä iällä on tullut tarve päästä radalle omiensa joukkoon. Mitä lie selittävät vaimolle kotona.
Esim. lostari ja DTM. muuten on varmaan homo?