Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies (hetero) käy tiiviisti homobaareissa.

Vierailija
21.12.2008 |

Onko se tavallista nykyisin? Vai olisiko syytä epäillä seksuaalista suuntautumista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lostari ja DTM. muuten on varmaan homo?

Vierailija
2/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten isinä. Itekin tunnen.

Vierailija
4/8 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
5/8 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on naisvauva, kuten sinäkin. Miehensä haluaa aikuisten seuraa välillä ja edetä urallaan, eikä vain passata naisvauvaa.

Vierailija
6/8 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot voivat pysyä ihan omissa ravintoloissaan t. Homo 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää on nostettu ylös 😭

Vierailija
8/8 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nostanut ikivanhan ketjun, mutta vastaan silti.

Tämmönen voi olla yleistä tietyn ikäisissä (55+) miehissä, jotka ovat syntyneet aikakaudella jolloin ei voinut tai uskaltanut olla oma itsensä. Sitten ollaan menty heteronaisen kanssa avioon ja eletty kulisseissa, kunnes myöhemmällä iällä on tullut tarve päästä radalle omiensa joukkoon. Mitä lie selittävät vaimolle kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan