Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverini ei usko että en tarvitse hänen paskoja lahjojaan?

Vierailija
27.11.2008 |

Vaan ostan tarvitsemani itse ja juuri sellaiset kuin itse haluan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes olemassa?

Vierailija
2/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luuletko että tarvitsen tosiaan paskoja lahjojasi?" Voit sitten tulla tänne ihmettelemään kun kaverisi on niin herkkä että loukkaantui lähes ilman syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä esimerkiksi on tällainen "paska" lahja?

Vierailija
4/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että "kaveris" uskoo, eikä lahjaa tule. Sano tosiaan ihan noilla sanoilla, niin voit olla takuuvarma, ettet lahjoja enää häneltä saa.

Vierailija
5/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen sijaan, että vain lopettaisi lahjojen oston ja yhteyden pidon, hän ostaakin VITTUILLAKSEEN mahdollisimman paskoja lahjoja. Se on sulle ihan oikein!

Vierailija
6/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviointi, vaikka oli etukäteen sanonut että ei vaihdeta lahjoja. Vituttaa joka kerta kun näen sen kulhon kaapissani. Vien sen kirpparille ja valehtelen että lapsi rikkoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviointi, vaikka oli etukäteen sanonut että ei vaihdeta lahjoja. Vituttaa joka kerta kun näen sen kulhon kaapissani. Vien sen kirpparille ja valehtelen että lapsi rikkoi

Vierailija
8/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ostaa ap:lle jonkin "humoristisen" pullonavaajan tai sampanjavispilän.

ja sen sijaan, että vain lopettaisi lahjojen oston ja yhteyden pidon, hän ostaakin VITTUILLAKSEEN mahdollisimman paskoja lahjoja. Se on sulle ihan oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jostain tosi "laadukkaasta" kankaaste tehdyn t-paidan, jossa lukee "nothing is too good for me".

Vierailija
10/10 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilkeilläkseen ostaa jotain kamalaa, esim. mun anoppi, Mies saa upeita juttuja, mä jonkun euron kirppariroinan tai divarikirjan.jättäisi ostamatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi