Miksi kaverini ei usko että en tarvitse hänen paskoja lahjojaan?
Vaan ostan tarvitsemani itse ja juuri sellaiset kuin itse haluan
Kommentit (10)
"Luuletko että tarvitsen tosiaan paskoja lahjojasi?" Voit sitten tulla tänne ihmettelemään kun kaverisi on niin herkkä että loukkaantui lähes ilman syytä.
mikä esimerkiksi on tällainen "paska" lahja?
Toivotaan, että "kaveris" uskoo, eikä lahjaa tule. Sano tosiaan ihan noilla sanoilla, niin voit olla takuuvarma, ettet lahjoja enää häneltä saa.
ja sen sijaan, että vain lopettaisi lahjojen oston ja yhteyden pidon, hän ostaakin VITTUILLAKSEEN mahdollisimman paskoja lahjoja. Se on sulle ihan oikein!
kuviointi, vaikka oli etukäteen sanonut että ei vaihdeta lahjoja. Vituttaa joka kerta kun näen sen kulhon kaapissani. Vien sen kirpparille ja valehtelen että lapsi rikkoi
kuviointi, vaikka oli etukäteen sanonut että ei vaihdeta lahjoja. Vituttaa joka kerta kun näen sen kulhon kaapissani. Vien sen kirpparille ja valehtelen että lapsi rikkoi
Mä voisin ostaa ap:lle jonkin "humoristisen" pullonavaajan tai sampanjavispilän.
ja sen sijaan, että vain lopettaisi lahjojen oston ja yhteyden pidon, hän ostaakin VITTUILLAKSEEN mahdollisimman paskoja lahjoja. Se on sulle ihan oikein!
vaikka jostain tosi "laadukkaasta" kankaaste tehdyn t-paidan, jossa lukee "nothing is too good for me".
ihan ilkeilläkseen ostaa jotain kamalaa, esim. mun anoppi, Mies saa upeita juttuja, mä jonkun euron kirppariroinan tai divarikirjan.jättäisi ostamatta!
edes olemassa?