Lue keskustelun säännöt.
Cuplatonista kysymyksiä
09.12.2008 |
Minkä ikäiselle vauvalle olet antanut "cuplatonia" (en muista miten kirjoitetaan) Muistaisin että olen antanut viikon ikäiselle mutta nykyään kuulemma vasta kolmen viikon ikäiselle...onko ikäsuosistus muuttunut???
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2 vkon iässä... Sillon meillä aloitettiin cuplis. Totesin vaan ettei siitä ollut apua ja oli hankala annostella (ennen jokaista ateriaa) joten aloitettiin disflatyl joka ainakin meillä toimi paremmin.
Onnea vauvasta :)