Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huvittaa kun täällä mammat mölyää, että eivät anna lastensa leikkiä Bratzeilla tai osta niitä lahjaksi.
20.12.2006 |
Meidän tytön eskassa on esim. niitä leluina ja tyttö leikkii siellä. Kotona meillä ei niitä olem kun tyttö ei ole pyytänyt. Mölyättekö sitten esim. eskassakin, että " lapseni ei saa leikkiä näillä!" ?
Kommentit (3)
Lapset saisi leikkiä vain samoilla leluilla joilla itse leikimme lapsena: barbit hyväksyttäis, uusia nukkeja ei. En kyllä minäkään niistä brätseistä tykkää...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...on tekopyhää kieltää häntä tekemästä sitä kotona?
Alue: Aihe vapaa
Ja tännehän ei tule mitään markkinavoimien " jumalaa" , emmekä myöskään katso niitä televisiosta.