Mikä on roolisi palstalla: tiedon tuottaja, etsijä, tarkkailija, häirikkö, trolli yms - eli mikä muu? Vaikuttaa varmaan palstatyytyväisyyte
Mikä on roolisi palstalla: tiedon tuottaja, etsijä, tarkkailija, häirikkö, trolli yms - eli mikä muu? Vaikuttaa varmaan palstatyytyväisyyteesi!
Kommentit (25)
Lammaskoira, ohjaan, avustan ja tarvittaessa siirrän huomiota muualle
Poliittisen satiirin sisällöntuottaja. Saatan innostua olemaan asiallinenkin - tai trollaamaan.
Olen vertaistuen etsijä elämässä tapahtuneisiin eri asioihin ja tiedon tuottaja.
Teen viikottain liekki-aloituksia.
Olen monesti kirjoittanut kommentin, johon aiheen käsittely/ketju on loppunut.
Mikä milloinkin, mikä nyt sattuu huvittamaan sillä hetkellä.
Viihteeksi tätä luen, joskus kommentoin. Pyrin ilmiantamaan mahdollisimman monta typerää aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti kirjoittanut kommentin, johon aiheen käsittely/ketju on loppunut.
Sama homma. Välillä oikein ihmettelen miten ihmeessä aina onnistun tässä.
Kaikkea!
Joskus yllytän keskustelua kirjoittamalla jotain provosoivaa.
Joskus vain kirjoittelen hölynpölyä.
Joskus teen harmitonta, mutta viihdyttävää tekstiä.
Joskus vastaan ihan tosissani.
pappi lukkari talon poika huppari
Julkaisen uutisia, joita Yle ja HS ei kerro.
Esim.
Minä olen täällä tie, totuus ja elämä - aivan kuten on Jeesus tuolla todellisessa elämässä.
Tiedon tuottaja aluksi, mutta kun mielivaltaisesti poistellaan kaikki aloitukset niin enää pelkästään trollaan ja lietson vastakkainasettelua vailla mitään päämäärää.
Havainnoija ja tarkkailija. Rivien välien lukija. Kriittisten huomioiden esiintuoja, joka lienee syy sille, että kommenttieni ylä- ja alanuolet menevät hämmästyttävän usein tasan.
Minulle tämä on pvp videopeli, minä etin muita pelaajia jotka valehtelee tai haukkuu muita puhtaalta mielikuvitspohjalta poliittisista ja/tai mt-syistä ja sitten yritän tehdä heidän olemisesta mahd vaikeaa samalla tavalla miten he kohtelevat muita
Olen trollinmetsästäjä.
Vähän riippuu aloituksesta. Kohmelossa lähinnä trollaan. Jos aihepiiri on kiinnostava ja minulla on tietoa tai kokemusta niin vastaan asiallisesti. Turhauttaa vaan kun on kirjoittanut jotain ajatuksen kanssa niin ketju poistuu ennekuin edes oma viesti on lähtenyt.
Useita.
Välillä kerron perustellun asiallisen mielipiteen jota ei saa muualle jaettua. Välillä vaiennan jonkun ääliön räksytyksen ja joskus huvittaa vain trollata.
Vierailija kirjoitti:
Tiedon tuottaja aluksi, mutta kun mielivaltaisesti poistellaan kaikki aloitukset niin enää pelkästään trollaan ja lietson vastakkainasettelua vailla mitään päämäärää.
Tuo on se palstan pyhä kolminaisuus xD
Kaikki