Lue keskustelun säännöt.
Nain eilen Pamela Tolan vauvoineen (vaunuissa piilossa) ja miehineen kaupungilla. Tietaakos kukaan syntyiko heille poika- vai tyttovauva? Mielestani Tola on hyva nayttelija.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On muuten hienosti kirjoitettu lause, tuli mieleen että Pamela Tola on vaunuissa vauvansa kanssa. :)