Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Danske Bank, toimiiko teillä??!!
07.05.2015 |
Olen koko pv. koettanut mennä maksamaan, ei vaan aukaise maksulomaketta.???Pääsen siis näkemään muut tiedot, maksu ei onnistu? Olen tyhjentänyt historian moneen kertaan, mutta muuta en osaa.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:53"]
Olen koko pv. koettanut mennä maksamaan, ei vaan aukaise maksulomaketta.???Pääsen siis näkemään muut tiedot, maksu ei onnistu? Olen tyhjentänyt historian moneen kertaan, mutta muuta en osaa.
[/quote]
kokeile uudestaan huomenna, danskella oli tällä viikolla jotain ongelmia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei toimi! Laittakaa mun tilille rahaa, niin alkaa pelittää!
Alue: Aihe vapaa
No tilillä pitää olla rahaa jos haluaa maksaa.