Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danske Bank, toimiiko teillä??!!

Vierailija
07.05.2015 |

Olen koko pv. koettanut mennä maksamaan, ei vaan aukaise maksulomaketta.???Pääsen siis näkemään muut tiedot, maksu ei onnistu? Olen tyhjentänyt historian moneen kertaan, mutta muuta en osaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilillä pitää olla rahaa jos haluaa maksaa.

Vierailija
2/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:53"]

Olen koko pv. koettanut mennä maksamaan, ei vaan aukaise maksulomaketta.???Pääsen siis näkemään muut tiedot, maksu ei onnistu? Olen tyhjentänyt historian moneen kertaan, mutta muuta en osaa.

[/quote]

kokeile uudestaan huomenna, danskella oli tällä viikolla jotain ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi! Laittakaa mun tilille rahaa, niin alkaa pelittää!