kuinka moni oli neitsyt vielä yli 20-vuotiaana?
Kommentit (90)
Neitsyys meni vasta 26-vuotiaana, aivan liian myöhään :( tuonkin annoin pelimiehelle joka ghostasi heti seksin jälkeen. Olen ruma ja tissitön nainen enkä enää harrasta edes seksiä kun olen miesten mieleen aivan liian estoinen.
Kokeilin jo 17 vuotiaana panoja, mutta vain tosirumien tyttöjen kanssa, joilta oli helppo saada. Sain pelkästään harjoittelua. Joten katsoin 20 vuotta vanhana olevani vielä neitsyt, kun aloitin seurustelun kauniin tytön kanssa.
Neitsyyteni menetin 11-vuotiaana ja poikuuteni 24-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:24"]Mutta kuinkas moni on neitsyenä vielä nelikymppisenä? :)
Tiedän parin jossa molemmat olivat n. nelikymppisiä tutustuessaan ja molemmat seurustelevat ekaa kertaa. Nyt he ovat jo naimisissa ja heillä on yksi lapsikin.
Aika sairasta.
Ootte sääälittäviä, jos harrastatte seksiä
Itse menetin 15vuotiaana yli parikymppiselle naiselle ja kadun sitä koska se kerta meni huonosti kun erektio ei kunnolla pysynyt ja olin ihan pihalla mitä tehdä enkä saanut kunnolla edes kortsua päälle ja koska olin antanut itsestäni kuvan hyvinkin kokeneena en voinut tietenkään mitään apua kysellä. Lopulta kun itse olin tullut mutta nainen tuskin paljoa oli nauttinut niin lähdin hänen asuntovaunultaan itku kurkussa pois enkä harrastanut seksiä kenenkään kanssa vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni 14 vuotiaana
Toivottavasti saman ikäisen kanssa...
Minä. 21 kun se meni, oikein sopiva aika.
23-v.