Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka moni oli neitsyt vielä yli 20-vuotiaana?

Vierailija
30.05.2015 |

Mulla meni 20 vuotiaana, viime vuonna :D

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Meni vasta 27-vuotiaana.

Vierailija
2/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaaksi olin. Sitten tajusin hoitaa homman rahalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ja olen edelleenkin.

Vierailija
4/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana... Kuulostaa vanhalta, mutta meitä on paaaaaljon muitakin. Kiinnostusta miehiltä tuli kyllä aiemminkin -komeiltakin- ja varmasti olisin "saanut", mutta ei vaan tullut lähdettyä siihen. Huonosta itsetunnosta (masennuksesta) se johtui - en uskonut, että olin itse tarpeeksi hyvännäköinen. Ihastun/kiinnostun myös todella huonosti ja halusin tuntea edes jonkinlaista kipinöintiä petikumppanin kanssa. No, sitten 22-vuotiaana olin pikkuhiljaa oppinut tuntemaan itseni kauniiksi ja sitten asiat etenikin vauhdilla :D Hauskaa puuhaa... Monet pitävät "vanhoja" neitsyitä jotenkin pihtareina, tiukkapipoina, arkoina, tylsinä tms, mutta ei kyllä pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Kröhöm. 

Älkää +20v neitsyet murehtiko. Neitsyys ei näy päällepäin eikä kukaan siitä välitä. Parempi niin päin, että harrastaa seksiä jonkun mahtavan tyypin kanssa kuin että pakolla menettää sen jollekin vain menettämisen takia. Ja seksiä ehtii kyllä harrastaa vaikka koko loppuelämän!

Vierailija
5/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinkas moni on neitsyenä vielä nelikymppisenä? :)

Vierailija
6/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 14 vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 26v. 90-luvulla. En ollut ilman omasta halusta. Ei vain ollut ketään sitä ennen.

N

Vierailija
8/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 26v. 90-luvulla. En ollut ilman omasta halusta. Ei vain ollut ketään sitä ennen.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:24"]Mutta kuinkas moni on neitsyenä vielä nelikymppisenä? :)
[/quote]

Tiedän parin jossa molemmat olivat n. nelikymppisiä tutustuessaan ja molemmat seurustelevat ekaa kertaa. Nyt he ovat jo naimisissa ja heillä on yksi lapsikin.

Vierailija
10/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun viesti tuli 2 kertaa. Tuli teksti että viestin lähettäminen ei onnistunut. Yritä uudelleen.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ainakin.

Vierailija
12/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana vähän yli vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tänä vuonna lähde "luonnollisella" tavalla niin 2016 tammikuussa lähtee rahalla.
M26

Vierailija
14/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]

25-vuotiaana.  Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja. 

[/quote]

Ei se järvi soutamalla kulu!

[/quote]

Mutta kyllä järvi on melko väljä. Et sentään mereen vertaa omaasi?

[/quote]

Horon AIVOT sellaisella ihmisellä lähinnä on. Sitä mä tarkoitin. Se 25-vuotiaana neitsyyden menettänyt. Eihän se kulukaan, eikä edes väljene. Aivot sen sijaan näkevät asiat kummallisesti, kun on kiire naimaan!

[/quote]

En tunne irl ketään kaltaistasi ihmistä. Se 25v on sitten ruma tai uskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana meni raiskauksen yhteydessä. Ilman sitä olisin vieläkin neitsyt, näin 30-vuotiaana.

Vierailija
16/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä t. kohta 24 v.

Vierailija
17/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:32"]20-vuotiaana vähän yli vuosi sitten.
[/quote]

Yhdenillanjuttu oli ensummäinen.
Sen jälkeen muutamia vastaavanlaisia panoja ollut.

Vierailija
18/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni 26 vuotiaana. Ja sen jälkeen otin menetetyn ajan takaisin korkojen kera ;)

Vierailija
19/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antauduin lopulta miehelle 27v:nä, siihen asti pidin tiukasti kiinni omasta yksityisyydestäni.

N28v 

Vierailija
20/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]

25-vuotiaana.  Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja. 

[/quote]

Ei se järvi soutamalla kulu!