Lue keskustelun säännöt.
Kenellä alkoi tänään loma?
Kommentit (5)
Hep! 2,5kk pelkkää lomaa. Saan ansiosidonnaista. Elokuun puolessa välissä töihin.
Olen näin halunnut jo vuosia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä 10 viikko. Terveisin lukiolainen
Minä valmistuin juuri vaatetusalan artesaaniksi. :) Elokuussa alkaa sitten työt äitiysloman sijaisena ompelimossa.
Mulla :) ja sunnuntaina nokka kohti Kaliforniaa koko lomaksi!