Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipahan nettitreffit!

Vierailija
05.05.2015 |

Tinderissä pyörin aikani ja juttelin siellä erään miehen kanssa. Meillä oli hauska keskustelu, aika huumoripainoitteinen ja tämän pohjalta päätimme sopia tapaamisen. Koska mies asui vain puolen kilometrin päässä, kutsuin hänet luokseni kahville (varoittelijoille tiedoksi että ystäväni asuu naapurirapussa, hänellä on vara-avaimeni ja hän oli tietoinen seurastani eli siis tähän ei tarvitse takertua).

Mies tuli kylään ja juteltiin ihan normaaleja asioita. Koska oli viikonloppu, otimme siinä muutaman miedon alkoholijuoman ja tämäkös se sitten rohkaisi miestä :D
Ihan yhtäkkiä hän alkoi puhumaan jatkuvalla syötöllä exästään, miten ex on maailman kaunein nainen ja kukaan ei ole hänen vertaisensa. Hän voivotteli, että oli pilannut koko suhteen ja kertoi puhetulvalla asiota, joiden tietämisestä en olisi niin välittänyt. Koska olen empaattinen ihminen, tunsin syvää myötätuntoa häntä kohtaan ja kuuntelin aikani. Mies kertoi myös olevansa aivan rahaton, koska ei saanut mistään töitä ja hän myös sanoi asuvansa vanhempiensa luona (olemme 25).
Mittani alkoi täyttyä, kun hän alkoi puhumaan ulkonäöstäni ("sä kyllä kiinnostat mua, oot ihan todella kaunis mut aika laiha, sun kannattais syödä vähän enemmän") ja tästä pian sanoinkin että minulla oli illaksi vielä suunnitelmia ja pitäisi pian ryhtyä valmistautumaan. Mies lähti.

Kahden päivän päästä tuli viestiä "oli tosi mukavaa, voisinko tulla taas käymään jonain päivänä?". En kutsunut toiste.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nettimies vuosien takaa alkoi kertoa tarinaa edellisen yön panostaan! Tyylikästä ennen kaikkea.

Vierailija
2/3 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nettimies puhui vähän exästään treffeillä ja seurustelun aikana koko ajan. Exässä ei ollut mitään vikaa, täydellisyys kyseessä. Meni hermot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin! XDDD