Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannettavassa tietokoneessa - miten saisin tavallisen hiiren " kakkospainikkeen" toiminnot käyttööni?
19.12.2006 |
Mitä nappulaa siis painan?
Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan = )?
Tavallisessa hiiressä kun on sekä vasen, että oikea nappula - ja klikkaamalla oikeanpuoleista saa esille pienen valikon mistä voi vaikka tallentaa kuvan. Miten sen saa näkyville, kun on kannettavassa tietsikassa tämä optinen hiiri? Pitääkö mennä ostamaan kaupasta tavallinen hiiri, ja käyttää sitä?
KIITOS KAUNIS AVUSTA!
Kommentit (2)
Itse olen niiiiin huono näiden koneiden kanssa.
Kiitti vielä avusta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käynnistä/Asetukset/Ohjauspaneeli/Hiiri...
Start/Settings/Control panel/Mouse...