Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voinko viedä lapsen hoitoon?
16.09.2014 |
Lapsella lämpöä viimeks viime yönä. Räkänen on vielä... voinkohan viedä huomenna hoitoon vai menenkö hakemaan lisää saikkua?
Kommentit (2)
No kotona toki, niinku myös terveenki lapsen :D mutta eihän tervettä lasta sillä perusteella voi kotona pitää. Mahdetaankohan mua kattoo murhaavasti jos tollasen nuhanenäsen lapsen sinne vien.. mutta toissalta, toi nuha saattaa kestää helposti viikonkin vielä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko lapsen parempi olla kotona vai hoidossa mielestäsi?