Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalääkärit!!! Kurkkukivusta kysymys?

Vierailija
19.10.2014 |

Milloin on aika mennä lääkäriin? Minulla on ollut suht pitkään kipua alakaulalla sellaista pientä juilivaa. Joskus minulla oli kilpirauhasen tulehdus, kipu tuntuu jossain niillä main. Kipu säteilee hetkittäin myös korviin, muuta oiretta ei päänseudulla ole. Paitsi, että joskus pyörryttää. Anteeksi epäselvä teksti :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko siis ollut kurkku kipeä? Tänä syksynä ollut aika sitkeää, joka 10 päivän kestävää flunssakuumeilua liikkeellä ja muutenkin on flunssakausi.

Vierailija
2/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempään, hieman pätkittäin ja välillä katoaa , sitten taas ilmoittaa itsestään. Tuntuu hieman paineelta ja puristavalta tunteelta eli ihan kuin joku painaisi alakaulaan. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:13"]

Pidempään, hieman pätkittäin ja välillä katoaa , sitten taas ilmoittaa itsestään. Tuntuu hieman paineelta ja puristavalta tunteelta eli ihan kuin joku painaisi alakaulaan. -ap

[/quote]

Ehkä on parasta että käyt lääkärillä näyttämässä. Saat ainakin lääkettä oireisiin, joilla sitten saat sen kondikseen taas. :)

Vierailija
4/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:10"]

Milloin on aika mennä lääkäriin? Minulla on ollut suht pitkään kipua alakaulalla sellaista pientä juilivaa. Joskus minulla oli kilpirauhasen tulehdus, kipu tuntuu jossain niillä main. Kipu säteilee hetkittäin myös korviin, muuta oiretta ei päänseudulla ole. Paitsi, että joskus pyörryttää. Anteeksi epäselvä teksti :)

[/quote] 

kokeile homeopaattinen streptococcus. voi vuorokaudessa mennä pois 

Vierailija
5/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan käydä, ahdistaa vaan jotenkin mennä lääkäriin kun pelkään aina sitä tilannetta. -ap

Vierailija
6/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:19"]Pitää varmaan käydä, ahdistaa vaan jotenkin mennä lääkäriin kun pelkään aina sitä tilannetta. -ap
[/quote]

Siksi yritin kysellä täältä hieman apua aluksi :) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme