Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Romppaisesta tuli mieleen lapsuudenystävä, joka tappoi
19.10.2014 |
...nuoren miehen. Ystäväni oli kunnollinen ja tunnollinen, eikä kukaan voinut käsittää miksi hän teki sen. En minäkään, vieläkään reilun kymmenen vuoden jälkeen. Suuri järkytys se oli myös silloiselle kihlatulle ja pojan perheelle.
Kommentit (7)
En ole. En ole osannut ottaa yhteyttä kiinnijäämisen jälkeen. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei jäänyt. Se vei aikaa muistaakseni useita viikkoja. Kukaan lähipiiristä ei osannut epäillä mitään. Ap
Ei toiminut. Kyseessä oli ihan oikeasti törkeä teloitus. Ei tuntenut kuitenkaan uhria etukäteen. Uhri ei myöskään uhannut häntä millään lailla. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et sitten kovin hyvä ystävä ollut, kun et mitään osannut epäillä, etkä vieläkään asiaa usko.
Alue: Aihe vapaa
Oletko yhä hänen ystävänsä?