Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perussuomalaiset nousevat hallitukseen, palautan sotilaspassini

Vierailija
11.10.2014 |

En ole valmis sotimaan arvoiltaan konsertaviisen, rasistien kansoittaman puolueen hallitseman maan puolesta. Perussuomalainen Suomi ei ole minusta puolustamisen arvoinen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat? Vaikka jauhaisit sen silpuksi, paistaisit oliiviöljyssä valkosipulin kera ja söisit sen niin mitähän vaikutusta luulisit että sillä on mihinkään?

Vierailija
2/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautatko myös K-plussakortin sekä s-etukortin, vielä mahdollisesti kirjastokortinkin ja menet onanoimaan vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:27"]

Palautat? Vaikka jauhaisit sen silpuksi, paistaisit oliiviöljyssä valkosipulin kera ja söisit sen niin mitähän vaikutusta luulisit että sillä on mihinkään?

[/quote]

Teko on ennen kaikkea symbolinen, mutta katso esim. http://akl-web.fi/reservi -ap

Vierailija
4/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perussuomalaiset nousevat hallitukseen, kaikki asevelvollisuusikäiset hankkivat sotilaspassin ellei jo ole, vaihtoehtona vankila, häpeällinen pako maasta tai vankeustuomio 2-3 vuotta.

Vierailija
5/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:30"]

Kun perussuomalaiset nousevat hallitukseen, kaikki asevelvollisuusikäiset hankkivat sotilaspassin ellei jo ole, vaihtoehtona vankila, häpeällinen pako maasta tai vankeustuomio 2-3 vuotta.

[/quote]

piti olla :  vaihtoehtona vankila eli häpeällinen pako maasta tai vankeustuomio 2-3 vuotta.

Vierailija
6/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:25"]

En ole valmis sotimaan arvoiltaan konsertaviisen, rasistien kansoittaman puolueen hallitseman maan puolesta. Perussuomalainen Suomi ei ole minusta puolustamisen arvoinen.

[/quote]

Ei muille kuin meille suomalaisille, oikeassa olet petturi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muslimeja, äärikiihkoilijoita, terroristeja yms. täynnä olevan Suomen puolesta olet valmis taistelemaan?

Vierailija
8/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:33"]

Mutta muslimeja, äärikiihkoilijoita, terroristeja yms. täynnä olevan Suomen puolesta olet valmis taistelemaan?

[/quote]

Näinpä, alotus on jonkun mamupatjan  nousuhumalassa tehtailema provo ennen kulmakapakkaan lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se passin paluttaminen sotimista estä. Eikä persuilla kestä kantti mennä hallitukseen, taaskaan

Vierailija
10/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:33"]

Mutta muslimeja, äärikiihkoilijoita, terroristeja yms. täynnä olevan Suomen puolesta olet valmis taistelemaan?

[/quote]

Tämä kommentti osoittaa hyvin perussuomalaisen maailmankuvan vinoutuneisuuden. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Tein äänestyspäätökseni jo aikoja sitten. On kuitenkin ystävällistä että te ”maahanmuuttokriittiset” jaksatte muistuttaa minua päivittäin oikeasta valinnasta. Olette kyllä sinnikkäitä, täytyy myöntää, en ole koskaan aikaisemmin tavannut ihmisiä, jotka todistelisivat omaa typeryyttään niin suurella kiihkolla kun te.

Vierailija
12/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ei ole sotilaspassia ollutkaan. Palauta vaan Suomen passi jos olet jo sen pakolaisena saanut. Isis jo kaipaa sinua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen arvoliberaali, mutta viimeaikoina olen alkanut ajatella että ehkä ne persut on sittenkin pienempi paha, kuin vihreät jotka haluaa tuoda tähän maahan jatkuvalla syötöllä lisää ja vain lisää lapsia hakkaavia muslimeja.

Vierailija
14/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes perussuomalaiset ovat seuraavan hallituksen suurin puolue, niin voin käydä töissä Tallinnastakin käsin, mutta maksan silloin veroni Viroon. Eli muutto lahden taakse olisi edessä. Mutta jos niillä on esim yksi joku pilipaliministeripaikka, niin sitten en jaksa vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:04"]

AP- komppaan sinua täysin ja poltan sotilaspassini eduskuntatalon portailla, mikäli perussuomalaiset tai muut "maahanmuuttokriittiset" tahot koskaan pääsevät valtaan Suomessa. He näyttivät todellisen luontonsa viimeistaan tällä viikolla. Aikaisemmin uskoin, että heissä on edes muutama järjellinen yksilö. Heitä en suostu puolustamaan, eikä sitä olisi tehnyt yksikään maamme sotien veteraani. Nuo yhteiskuntarauhaa, naisia, poliisia, yms. kaikkia halveksuvat limanuljaskat eivät ole ihmisen arvoisia silmissäni. Älä sinäkään poika heitä ihmisinä ajattele.

[/quote]

Kunhan lässytätte paskaa tyypilliseen vihervasuri-suvakki-vajakki tapaanne. Viime "jytkyn" jälkeen vinguitte räkä poskella muuttavanne ulkomaille, mutta täällä edelleen märisette sossutukia nostaen.

Vierailija
16/35 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on paska maa.

Vierailija
17/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:31"]

Ap:llä ei ole sotilaspassia ollutkaan. Palauta vaan Suomen passi jos olet jo sen pakolaisena saanut. Isis jo kaipaa sinua...

[/quote]

Huvittle, että täytyy olla maahanmuuttaja vastustakseen perussuomalaisten vastenmielistä ideologiaa. -ap

Vierailija
18/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän dragsvikin suojaintissä olet oikein ollut?

Vierailija
19/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"]

No ei se passin paluttaminen sotimista estä. Eikä persuilla kestä kantti mennä hallitukseen, taaskaan

[/quote]

Ei se persuilla kantista ole kiinni hallitukseen meno. Kiikastus on siinä, että persut eivät ole olleet valmiita kompromisseihin riittävässä määrin. Varmasti persujen "kantti" kestäisi mennä hallitukseen, jos yksin saisivat 51% äänistä ja pääsisivät täysin sanelemaan hallitusohjelman. Sitä ei vaan tule tapahtumaan. Uskoisin, että terveytensä kanssa kamppailevalla Soinilla alkaa nyt olemaan jo sen verran kova hinku hallitukseen, että lähes millä hyvänsä hallitusohjelmalla mennään seuraavaan hallitukseen, jos vaan kelkkaan kelvataan.

Vierailija
20/35 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan huolit ap, yksikään "maahanmuuttokriittinen" puolue ei tule menestymään vaaleissa. Heidän kannattajansa pitävät siitä huolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi