Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perussuomalaiset nousevat hallitukseen, palautan sotilaspassini

Vierailija
11.10.2014 |

En ole valmis sotimaan arvoiltaan konsertaviisen, rasistien kansoittaman puolueen hallitseman maan puolesta. Perussuomalainen Suomi ei ole minusta puolustamisen arvoinen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:25"]

En ole valmis sotimaan arvoiltaan konsertaviisen, rasistien kansoittaman puolueen hallitseman maan puolesta. Perussuomalainen Suomi ei ole minusta puolustamisen arvoinen.

[/quote]

 

No, jos sä olet joku vihreä, niin tuskinpa sä olet ollut niin innokas nytkään puolustamaan tätä maata vaan haluat, että joku muu tekee senkin sun puolestasi.

Vierailija
22/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:25"]

En ole valmis sotimaan arvoiltaan konsertaviisen, rasistien kansoittaman puolueen hallitseman maan puolesta. Perussuomalainen Suomi ei ole minusta puolustamisen arvoinen.

[/quote]

 

No, jos sä olet joku vihreä, niin tuskinpa sä olet ollut niin innokas nytkään puolustamaan tätä maata vaan haluat, että joku muu tekee senkin sun puolestasi.
[/quote]

Mites Halla-aho tai Immonen? Lyökö ne vihollista märillä sukkahousuilla suoraan kasvoille? Vai käsilaukulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP- komppaan sinua täysin ja poltan sotilaspassini eduskuntatalon portailla, mikäli perussuomalaiset tai muut "maahanmuuttokriittiset" tahot koskaan pääsevät valtaan Suomessa. He näyttivät todellisen luontonsa viimeistaan tällä viikolla. Aikaisemmin uskoin, että heissä on edes muutama järjellinen yksilö. Heitä en suostu puolustamaan, eikä sitä olisi tehnyt yksikään maamme sotien veteraani. Nuo yhteiskuntarauhaa, naisia, poliisia, yms. kaikkia halveksuvat limanuljaskat eivät ole ihmisen arvoisia silmissäni. Älä sinäkään poika heitä ihmisinä ajattele.

Vierailija
24/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:31"]

Ap:llä ei ole sotilaspassia ollutkaan. Palauta vaan Suomen passi jos olet jo sen pakolaisena saanut. Isis jo kaipaa sinua...

[/quote]

Huvittle, että täytyy olla maahanmuuttaja vastustakseen perussuomalaisten vastenmielistä ideologiaa. -ap

[/quote]

Kyllä "huvittelen". Täällä ei rintamakarkureita kaivata! siis jos sulla nyt sattuisi sotilaspassi olemaan. Oikea suomalainen puolustaa isänmaata hyökkääjää vastaan, oli sitten vallassa puolue mikä tahansa. Suomi on demokraattinen maa ja jokainen täysi-ikäinen suomalainen voi kantansa äänestämällä kertoa. Kansa päättä ja pulinat pois! Jos ei kansan päätöstä kestä, niin on parempi että lähdet jo nyt pois ja jätät passisi samalla suomeen. Ei jäädä kaipaamaan.

Vierailija
25/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olet valmis sotimaan naton puolesta?

Vierailija
26/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:04"]

AP- komppaan sinua täysin ja poltan sotilaspassini eduskuntatalon portailla, mikäli perussuomalaiset tai muut "maahanmuuttokriittiset" tahot koskaan pääsevät valtaan Suomessa. He näyttivät todellisen luontonsa viimeistaan tällä viikolla. Aikaisemmin uskoin, että heissä on edes muutama järjellinen yksilö. Heitä en suostu puolustamaan, eikä sitä olisi tehnyt yksikään maamme sotien veteraani. Nuo yhteiskuntarauhaa, naisia, poliisia, yms. kaikkia halveksuvat limanuljaskat eivät ole ihmisen arvoisia silmissäni. Älä sinäkään poika heitä ihmisinä ajattele.

[/quote]

Nämä "suvaitsevaisten" tekstit ovat aika mielisairaita.

P.S.
Tuskin sotaveteraanit taistelivat maahanmuuton puolesta, taisi olla muut asiat mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että perussuomalaiset eivät tule koskaan pääsemään hallitukseen asti.

Vierailija
28/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sivarimme jussi mamupatja kannustaa meitä rysselistä, mikäli hän ei ole kiireinen! Niih, siitä sait suomalaista yhteiskuntarauhaa puolustava misumasupupupata! Meitä on kaksi vanhaa miestä peräkammarissa ja tunnemme yhden "poliisin". Valloitamme maailman älymme voimalla ja tulemme saamaan ainakin 5 ääntä seuraavissa vaaleissa. Mitäs sitten sanot ap-nyhverö? Tutun kaverilla on vielä pesäpallomaila kellarissa. Meillä on kiihko ja raivo, niillä pesemme 5 miljoonaa suomalaista mennen tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:30"]

Kun perussuomalaiset nousevat hallitukseen, kaikki asevelvollisuusikäiset hankkivat sotilaspassin ellei jo ole, vaihtoehtona vankila, häpeällinen pako maasta tai vankeustuomio 2-3 vuotta.

[/quote]

 

mestari valvomaan tätä

Vierailija
30/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA OLET VALMIS SOTIMAAN NATON PUOLESTA, NIINKÖ?????????????????????????????? Esi-isäsi kuoli, olet suomalainen, mieti. Et olisi muuten, vaan puhuisit venäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:33"]

Mutta muslimeja, äärikiihkoilijoita, terroristeja yms. täynnä olevan Suomen puolesta olet valmis taistelemaan?

[/quote]

Näinpä, alotus on jonkun mamupatjan  nousuhumalassa tehtailema provo ennen kulmakapakkaan lähtöä.
[/quote]
Yököttävää toi teidän naisviha. Yksi monesta syystä miksi en persuja äänestäisi.

Vierailija
32/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt muistaa, että suomi ei olisi suomi, jos esi-isät ei olisi kuollut teidän takia. Suomi on pieni maa, joten pikkasen kunnioitusta sitä kohtaan mitä TE OLETTE SAANEET, ilman esi-isiänne, täällä ei olisi edes sanaa rasismi tai pakkoruotsi. Kannattaa nyty hiukan miettiä mistä tulette ja mitä olette saaneet ja kenen kustannuksella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistetaan. Mutta perussuomalaisista ei ole tätä maata pelastamaan.

Vierailija
34/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det var ju alla svenskspråkiga som räddade Finland. Finsk-ugriska folke va ju i käpykaarti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:25"]

En ole valmis sotimaan arvoiltaan konsertaviisen, rasistien kansoittaman puolueen hallitseman maan puolesta. Perussuomalainen Suomi ei ole minusta puolustamisen arvoinen.

[/quote]

 

SAMAA MIELTÄ!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme