En ole koskaan saanut orgasmia
En ole ikinä, siis ikinä saanut orgasmia ja tämä asia häirittee mua tosi paljon. Oon 20v, 6 vuotta oon harrastanut itsetyydytystä. Kaikkee on kokeiltu, suihkua, hieromasauvaa, käsiä.. 2 vuotta on ollu aktiivinen seksielämä, kumppani on tosi huomaavainen mutta ei vain tule.. En oo ottanu paineita orgasmin tulosta mutta siitä huolimatta sitä ei vaan kuulu :D kumppanin sormettaessa tuntuu tosi hyvältä mutta sitten tuntuu "liian" hyvältä ja Potkasen sen pois siitä.. kellään vinkkejä mitä tehdä, tää asia vähä häirittee :(
Kommentit (24)
Itse sain ekan kerran 23-vuotiaana jo synnyttäneenä suuseksillä. En edes osannut odottaa, kun se vaan tuli...
Itse olen tähän mennessä saanut ainoastaan suihkussa, kun antaa veden pudota suoraan klitorikselle. Kovasti ärsyttää, kun en ole miehen avustamana saanut, mutta eiköhän se jossakin vaiheessa vielä tule, kun suihkussa aina onnistuu. Olisko vinkkejä mitä voisi neuvoa miehen tekevän, jotta tuntuisi samalta kuin suihkustimulointi?
Veikkaan ettet rentoudu tarpeeksi, itselläni oli nimittäin joskus sama että tuntui superhyvältä mutta en vain osannut päästää loppuun asti. Opettelin rentoutumaan ja keskittymään tilanteeseen ja mies "joutui" etenkin alkuun vähän pidempiä suuseksisessioita antamaan. Lisäksi ajattelen jotain tuhmaa, fantasiaa tms. Nykyään saan lähes aina. Yhdynnässä kuitenkin harvemmin, parhaiten jos itse olen päällä.
No mä voin auttaa, pidän kyllä vaatteet päällä. Lupaat vaan ettet rakastu muhun tai mitään.
Sain ensimmäisen kerran orgaamin kahden synnytyksen jälkeen 27-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:23"]
☺ Ensinäkin ole kiimainen ja älä tee siitä orgasminsaamissuoritusta vaan nauti tilanteesta.Miehen päällä ratsastaessa pystyt liikkumaam just niin kun sulle hyvältä tuntuu.
[/quote]
En ole ap, mutta mikä voi olla syynä, että kun olen miehen päällä, ei tunnu juuri missään? Eikä kauheasti mieheni penis tunnu muutenkaan kun se on sisällä. Se ei mielestäni ole kauhean pieni, tosin kokemusta aika harvoista peniksistä. Mutta on ainakin 13cm, ellei ylikin. Mielestäni en ole kauhean löysä, sillä mies saa helposti ja mulla on toimivat lantionpohjalihakset. Tosin en jaksa puristaa niillä hirveä kauaa yhtä soittoa, mutta vaikka puristan, niin oma tuntemus ei siitä parane. En ole saanut ikinä orgasmia. Mulla on myös korvien välissä esteitä, mutta silti! Miksi penis ei oikein tunnu kun se on sisällä? Mikä vain muu esine masturboidessa tuntuu enemmän...
Itse olen saanut vain klittaorkun, en emätin :/
Puristakaa lantionpohjalihaksia samalla kun tyydytätte/teitä tyydytetään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:05"]
Mä saan helposti, mutta vain tärinän avulla (dildo). Seksissä en ikinä, en millään keinoin, stimulaatio ei vain riitä. Ei paljon seksi nappaile...
Kuinkahan moni mies haluaisi seksiä usein, jos eivät ikinä laukeaisi sen aikana?
[/quote]
Mä saan myös suunnilleen heti vibralla. Yhdynnässä vain jos mies tai itse hieron tai on vibra apuna. Välillä vähän sähläystä, mutta todellain sen arvoista.
Käsin ja vibraattorilla saan orgasmin nopeaakin. Emätinorgasmia ei vain kuulu.. ensimmäisen poikaystäväni kanssa sain joka kerta ja isosti, mutta mies oli todella alistava ja henkistä väkivaltaa käyttävä. Taisin saada niin pahat traumat ensimmäisestä suhteesta, etten kykene saamaan emätinorgasmia enää lainkaan. En ole keksinyt muuta selitystä tähän.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:23"]
☺ Ensinäkin ole kiimainen ja älä tee siitä orgasminsaamissuoritusta vaan nauti tilanteesta.Miehen päällä ratsastaessa pystyt liikkumaam just niin kun sulle hyvältä tuntuu.
[/quote]
En ole ap, mutta mikä voi olla syynä, että kun olen miehen päällä, ei tunnu juuri missään? Eikä kauheasti mieheni penis tunnu muutenkaan kun se on sisällä. Se ei mielestäni ole kauhean pieni, tosin kokemusta aika harvoista peniksistä. Mutta on ainakin 13cm, ellei ylikin. Mielestäni en ole kauhean löysä, sillä mies saa helposti ja mulla on toimivat lantionpohjalihakset. Tosin en jaksa puristaa niillä hirveä kauaa yhtä soittoa, mutta vaikka puristan, niin oma tuntemus ei siitä parane. En ole saanut ikinä orgasmia. Mulla on myös korvien välissä esteitä, mutta silti! Miksi penis ei oikein tunnu kun se on sisällä? Mikä vain muu esine masturboidessa tuntuu enemmän...
[/quote]
Minustakaan ei tunnu yhtään miltään kun olen päällä! Olen aina ihmetellyt tätä. Harmi vaan, että mies pitää tästä asennosta.
Olen saanut vain kerran orgasmin elämäni aikana ja se oli nukkuessa. Olen 30-v nainen.
Mun täytyy pitää reidet yhdessä ja jännittää pakaralihaksia, että pystyn saamaan. En myöskään pidä suorasta kosketuksesta klitorikseen, koska se tuntuu liikaa, vaan haluan väliin vähän ihoa. Joudun myös keskittymään tosi paljon. Yritä ensin omin sormin opetella saamaan itsetyydytyksessä, sitten kun tiedät suunnilleen mihin pyritään niin koeta kumppanin kanssa.
Ei kaikki ikinä saakaan, tai saavat hyvin vaikeasti.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:52"]Ei kaikki ikinä saakaan, tai saavat hyvin vaikeasti.
[/quote]
Se on kuitenkin hyvin pieni määrä prosentuaalisesti.
Minäkin sain ensimmäisen orgasmin yhdynnässä kolmannen lapsen jälkeen 29 vuotiaana.Klitorisorgasmi oli tuttu mutta muuten en saanut.En tykkää klitoriksen suoraa koskettelua seksin aikana.Itse saan orgasmin vaan miehen päällä olleessa (ns.sylissä istuessa).Tarvitsen siihen kuitenkin jatkuvaa nännien stimulaatiota
Siinä asennossa kuitenkin klitoris osuu jonkunverran mieheen ja se auttaa orgasmin saamisessa
Tärkein juttu on korvien välissä
☺ Ensinäkin ole kiimainen ja älä tee siitä orgasminsaamissuoritusta vaan nauti tilanteesta.Miehen päällä ratsastaessa pystyt liikkumaam just niin kun sulle hyvältä tuntuu.