En ole koskaan saanut orgasmia
En ole ikinä, siis ikinä saanut orgasmia ja tämä asia häirittee mua tosi paljon. Oon 20v, 6 vuotta oon harrastanut itsetyydytystä. Kaikkee on kokeiltu, suihkua, hieromasauvaa, käsiä.. 2 vuotta on ollu aktiivinen seksielämä, kumppani on tosi huomaavainen mutta ei vain tule.. En oo ottanu paineita orgasmin tulosta mutta siitä huolimatta sitä ei vaan kuulu :D kumppanin sormettaessa tuntuu tosi hyvältä mutta sitten tuntuu "liian" hyvältä ja Potkasen sen pois siitä.. kellään vinkkejä mitä tehdä, tää asia vähä häirittee :(
Kommentit (24)
Lue Katerina Janouchin Orgasmikirja. Siinä on ohjeita orgasmin saamiseksi. Suosittelen muillekin!
Mä saan helposti, mutta vain tärinän avulla (dildo). Seksissä en ikinä, en millään keinoin, stimulaatio ei vain riitä. Ei paljon seksi nappaile...
Kuinkahan moni mies haluaisi seksiä usein, jos eivät ikinä laukeaisi sen aikana?
aloitin sinun ikäisenäsi masturboinnin ja sain ensimmäisen orgasmini. Muffin mucker- tyyppinen sauva ja pieni määrä vesiohenteista liukuvoidetta toimi. Ensimmäinen yritys ei aiheuttanut mitään, mutta riittävän pitkäkestoinen, ei täydellä teholla oleva klitoriskiihotus toi toivotun lopputuloksen. Ennen luulin etten pysty, mutta tuon jälkeen on onnistunut ilman apuvälineitäkin, kun on jonkinlainen lihasmuisti.
Mulle avain orgasmiin oli lantionpohjan lihasten treenaus (jooga useita kertoja viikossa 1-2h/krt) ja siihen lisäksi se suihku. Vieläkään en saa helposti, mutta sentään tiedän miltä orgasmi tuntuu.