Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haglund on tehnyt minuun vaikutuksen esiintymisellään.

Vierailija
12.09.2014 |

Jotenkin niin ihanan rauhallista ja kiihkotonta puhetta, selkeää ja ymmärrettävää. Vaikka tosi vaikeita asioita on ollut käsillä niin mitään paniikinpoikasta tai epätoivoista selittelyä ei näy, ei myöskään uhoa eikä turhaa pullistelua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglund ainakin ymmärtää että Suomen pitää liittyä Natoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä