Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylikoulutettu mies ei kelpaa naisille

Vierailija
24.06.2026 |

Olen tekniikan tohtori, TkT, ja aina kun kerron treffeillä naisille, että olen TkT, naiset eivät enää ole kiinnostuneita minusta. Kun olin teekkari, naiset olivat ihastuneita minuun, ja kun valmistuin diplomi-insinööriksi, naisia riitti riittävästi. Mutta kun tein väitöskirjan soveltavasta matematiikasta, ja valmistuin TkT:ksi, naisten kiinnostui loppui. Olen varoittava esimerkki ylikoulutetusta miehestä, jolle ei ole lainkaan kysyntää parisuhdemarkkinoilla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pariutunut teekkariaikoina tai valmistuttuasi?

Vierailija
2/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tekniikan tohtori kotona. Onnellinen perheen isä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Paneskelit menemään ja luulit että pelkkä DI:n status riittää. Et kuitenkaan saanut vaimoa etkä lapsia. Nyt olet nörtti tekniikan tohtori ja kaikki tietävät miten surkea olet sängyssä.

Vierailija
4/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisilla on pakkomielteinen tarve saada hehkutettua itseään älykkäänä ja koulutettuna. Hänen ylpeys kokee kolauksen, kun tajuaa miesten olevankin paljon älykkäämpiä. Se satuttaa naisia, ja siksi he ottavat vähä-älyisen jännämiehen Afrikasta. 

Vierailija
5/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miehiä

Vierailija
6/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pariutunut teekkariaikoina tai valmistuttuasi?

Siksi, kun oli introvertti ja kirjolla. Kuvitteli, että teekkarit saavat pidennettynä vappuna naisia.

Vierailija
7/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tohtori ja tutkija. Ei ole koskaan ollut ongelma naisille, yleensä päinvastoin. 

Vierailija
8/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile miehiä

Eihän sole ku alkaa håmoksi, jos ei naisia saa.

Vierailija
9/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas ei mies sitten kelpaakkaan. Aikasemmin kelpasi. Ota näistäkin miesten hömpötyksistä selvää. Mieli muuttuu kuin tuuliviiri kokoajan.

Vierailija
10/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sata ketjua aiheesta: x-lainen mies ei kelpaa naisille.

Jos sovitaan niin, että MINKÄÄNLAINEN mies ei kelpaa naisille, niin ei tarvitse erikseen aloittaa ulinaketjuja kaikista kelpaamattomista miesominaisuuksista. Jookos?

Vierailija
11/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkija ja mies & matemaatikko. En tiedä miten naiset suhtautuisi minuun kuultuani tutkintoni ja alani. MUTTA en ole ikinä kertonut taustaani. Jos joku ei ihastu minuun ihmisenä, tulisin pettymään jos joku ihastuisi minuun työpaikan tai tutkinnon takia, se ihastus tuskin kestäisi ja tuskin olisi kiva jos minuun ei ihastuta vaan minun taustaani.

Aikoinaan seurustelin jopa 4kk eikä asiasta koskaan tullut puhetta. Osalle oli yllätys kun asia paljastus jossain vaiheessa, yksi jopa myönsi ettei olisi koskaan lähtenyt minun kanssa minnekään jos olisi tiennyt taustani. Mutta kun ei tiennyt, ihastui minuun ihmisenä ja sitä suhdetta kesti lopulta melkein 1.5 vuotta.

Vaimonikin ihastui minuun ihmisenä. Itse uskon edelleen tähän, eli ei kannata mennä tutkinto tai ammatti edellä jos haluaa pitkän suhteen. Itsekin olen aina ihastunut tai rakastunut naiseen ihan muista syistä kuin hänen koulutuksen tai ammatin takia.

Vierailija
12/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut koulutus nousta miekkosen hattuun, ja se näkyy ja kuuluu. Miksi kukaan nainen haluaisi ylimielisen miehen?

Vierailija
13/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu auttaa. Kerro olevasi tekniikan yo tai DI. Katkaiset sitten napanuoran aikanaan tohtorin miekalla ja paljastat salaisuutes. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme