Onko sulla unelmia?
Tajusin just, että mulla ei ole. Ei ainuttakaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Haluan voittaa miljoonia, muutan heti Suomesta pois.
Ei tule toteutumaan, niin on turha haaveilla.
Tyttöystävä, yhteiset hetket ja cunnilingus.
On, 120 miljoonaa Eurojackpotista.
Haluan kirjoittaa kirjoja, pitää taidenäyttelyn, tehdä etätöitä, omistaa huvilan järven rannalta, harjoittaa puutarhanhoitoa ja olla hyvässä kunnossa.
Matka viinitilalle Italiaan, joku kiva mies jota tapailla ja ehkä alkaa sen kanssa seukkaamaan, nähdä lempparibändit livenä uudelleen ja uudelleen, henkinen kasvaminen, hyvinvointiin keskittyminen, joogan aloittaminen pitkän tauon jälkeen, toisen työn löytäminen jne jne. :) N32
Minulla on aina ollut sekä suurempia, että pienempiä. Osa on toteutunut, osa tulee varmaankin toteutumaan ja osa tuskin koskaan.
Ei enää.
Nuorempana unelmoin parisuhteesta, mutta sitten kun näin, että se harvoin jos koskaan on sellaista kuin unelmoin, lakkasin unelmoimasta siitäkin.
Cunnilingus ja nielevä nainen. Eikös ole ollut.
Ei kyllä enää ole oikein unelmia, mutta tuli hetkeksi lämmin olo, kun muistin minkälaista nuorena oli kun oli unelmia/tavoitteita.
On, lapsi nimesi meidän uuden kissan pari päivää sitte Unelmaksi.
Unelmoin siitä, että saan nukkua kokonaisen yön heräämättä ja lukea kirjaa sohvalla lämpimän viltin alla herkkuja napsien.
On parikin unelmaa, niistä toinen riippuu onneksi vain itsestäni eli se ainakin tulee toteutumaan. Toinen liittyy ihmissuhteisiin joten siitä ei ole mitään takuita.
Ei ole. Hetken kestää elämä, ja sekin synkkä ja pimeä.
Olin nuorena useita kertoja eräässä suomalaisen lähetysjärjestön ylläpitämässä lastenkodissa Etelä-Intiassa vapaaehtoistyöntekijänä tai jotakin sinne päin. Se oli elämääni muuttava kokemus. Unelmani on käydä siellä vielä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä enää ole oikein unelmia, mutta tuli hetkeksi lämmin olo, kun muistin minkälaista nuorena oli kun oli unelmia/tavoitteita.
Tämä. Muut voivat mennessään sinunkin unelmat
On pari unelmaa mutta tuskin ne toteutuu. Loton päävoitto ja kannabiksen laillistuminen.
Haluan voittaa miljoonia, muutan heti Suomesta pois.