Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean matto imaisee kaikki mahdolliset roskat ja pölyt huoneesta!

Vierailija
20.08.2014 |

Joka päivä saa imuroida, mutta on silti ihan järkyttävän näköinen matto :( Mitenhän tuon saisi pysymään siistinä, ärsyttävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, yok...tuli mieleen matto, joka oli yhden iäkkään naisihmisen olohuoneessa. Se kyllä oli tavallinen must apaimentolaismatto. Kävin tekeen opiskeluaikana hänelle viikkosiivousta ja se matto oli raahattava puuletusparvekkeelle, harjattava ja tampattava. Mulla oli silmat, suu j avaatteet  täynnä sitä roskaa ja nukkaa. Sitten kyllästyin ja sanoin, että jompi kumpi meistä lähtee, se matto tai minä.

Matto hävisi.

Kävin siellä pari vuotta ja sitten löysin paremman osa-aikaisen työpaikan. Nainen suuttui tulisesti, kun hänet hylkäsin. Pyysin työtodistusta...odotan sitä vieläkin, aikaa mennyt 15v. ehkä se on kadonnut postissa?

Vierailija
2/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli korkeanukkaisia villamattoja ja ryijymatto, mutta hiljattain luovuin niistä, kun kyllästyin pölynkeräämiseen ja hankalia pestä. Siirryin takaisin vanhoihin kunnon räsy- ja lankamattoihin. Helpot pestä ja putsata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkepulloon vettä ja pikkasen hiusten tai pyykinhuuhteluainetta. Sillä kun suihkuttaa maton tai mikä nyt kyseessä on, saa sähköisyyden pois.

Vierailija
4/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:13"]

Polyesteri on halpa ja sähköistyvä materiaali. Ei sillä ostopaikalla ole väliä jos se matto on huonoa materiaalia. Sen voi käsitellä sähköisyyttä vähentävällä suihkeella.
Jatkossa ostakaa laadukkaampia mattoja niin ei tarvitse tuskailla. Tokikin ne sitten maksaa enemmän. 

[/quote]

Täyttä villa tuo minun roskia imevä Ikean matto on. Korkeanukkainen.

Vierailija
5/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Askosta tai Sotkasta mattp ja ihan sama vika. En voi pitää enää lattiassa koska on karvamagneetti toden totta. Voisikohan käsitellä jollain aineella?

Vierailija
6/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean vuodevaatteet tekevät samaa.. Halpaa materiaalia tai pintakäsittely puuttuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten likaista teillä oikein on?? Hyi hirtto! Imuroikaa useammin ja tuulettakaa huoneet!

Vierailija
8/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, voi myydä imurin, kun kaikki pöly menee mattoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans joku Ikean matto teki tuota. Siirsin eteiseen kun ei ilennyt pitää olohuoneessa

Vierailija
10/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä kanssa melkein riittäisi että imuroi matot. Mutta toisaalta se helpottaa siivousta, kun pöly on (ja onneksi aika näkymättömisttä) siinä maton uumenissa. Meillä on nyt sellainen todella tehokas Kärcherin höyryimuri jossa on vesisäiliö pölypussina ja onhan se aika hurjaa käsinkosketeltavasti havaita, millaisia opölymääriä viikko toisensa jälkeen matoista lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyesteri on halpa ja sähköistyvä materiaali. Ei sillä ostopaikalla ole väliä jos se matto on huonoa materiaalia. Sen voi käsitellä sähköisyyttä vähentävällä suihkeella.
Jatkossa ostakaa laadukkaampia mattoja niin ei tarvitse tuskailla. Tokikin ne sitten maksaa enemmän. 

Vierailija
12/12 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem huomannut täysin saman Ikean tuotteista, oli sitten matto saati sohva.

juuri heitin parit ihan muuten hyvässä kunnossa olevat matot roskiin, mutta ei mitään järkeä niiden putsauksessa. Ihan uusi imurikin ei auttanut asiaan kun tuumasin miehelleni että onpa imurista tehot karannu kun ei mattojakaan siistiksi saa.

no joku on nekin matot dyykannu roskiksista. Olis varmaan pitänyt laitaa lappu päälle että ei kannata ellet ole siivoushullu! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä