Lue keskustelun säännöt.
Simsalabim-uimakoulu konkurssiin?
12.09.2014 |
HS:ssä luki, että moni perhe menetti juuri maksetut kausimaksut. Kurja juttu, jos yrittäjä tekee tuolla lailla oharit.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla