Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt ebola-uhan aikana, suositko Afrikasta tuotuja tuotteita/elintarvikkeita?
Kommentit (6)
En syö Afrikasta tuotuja hedelmiä tms muutenkaan. En kiinalaisiakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No just. Matkustaako sun universumissasi ebola-virus jossain elintarvikkeiden joukossa?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:29"]
No just. Matkustaako sun universumissasi ebola-virus jossain elintarvikkeiden joukossa?
[/quote]
miksi ei matkustaisi?
Voi luoja! Ookkona ihan hullu vai muuten vaan vajaa?
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:02"]
Voi luoja! Ookkona ihan hullu vai muuten vaan vajaa?
[/quote]
mitenniin?