Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noro-viruksesta..

Vierailija
02.01.2007 |

äitini sairasti taudin kaksi viikkoa sitten. kukaan muu samassa taloudessa asuvista eikä kukaan 4:stä hoitolapsesta saanut tartuntaa.



kunnes, juuri kaksi viikoa äitini sairastamisesta isäni sai saman taudin.



itämisaika piti olla pari päivää, mites tää nyt on mahdollista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ohann voinut taudin saada joo vaikka kaupassa, tai missä vaan, mutta yksin kun ei pääse liikkumaan (kävelykepit syynä) niin tuskin ovat äitini kanssa yhdessä vieraissa käyneet...



ap

Vierailija
2/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota enkä millään haluis sitä, niin tietoa ja kokemuksia vaan etsin kaikkialta.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme