Lue keskustelun säännöt.
ulosotto
17.11.2013 |
Olen saanut ulosotosta laskun tammikuussa 2012. Jota en syystä tai toisesta maksanut. Sen jälkeen en ole laskuja saanut ja olen viimeksi kesällä soittanut ulosottoon ja kysynyt että onko sitä laskua siellä enää, eikä ollut.. kyse on käräjäoikeuden päätöksestä + pääomasta yht. n.500e. Voiko tämä velkoja yhtäkkiä vielä viedä laskun ulosottoon? (Perinnässäkään ei ole koskaan näkynyt missään laskussa). Oon siis vihdoinkin ensi kuussa saamassa kaikki velkani maksettua ja odotan että saan luottotiedot takaisin ja nyt tämä painaa mieltä :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla