Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Onko kellään ollut kihomatoja? Miten niistä pääsee eroon?

Vierailija
26.12.2006 |

Onko kokemusta, lähteekö ne helposti vai pitääkö tosiaan kuurata koko koti lattiasta kattoon?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrviniä apteekista koko porukalle ja koko kämpän suursiivous. ja kahden viikon päästä uudestaan lääkitys koko porukalle ja siivous. googleta kihomato niin löydät netistä paljon tietoa. voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi