Lue keskustelun säännöt.
Onko kenelläkään tarpeettomana vauva-lehden kalenteria vuodelle 2007?
26.12.2006 |
Jos jollakulla on tarpeettomana tuo kalenteri niin minulla olisi sille käyttöä.
Maksaisin postikulujen hinnan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla