Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapseton nainen pomona!
Kommentit (2)
Aloitin uudessa työpaikassa ja tulin heti raskaaksi. Kerroin vasta aika myöhäisessä vaiheessa raskaudestani ja pomo suhtautui asiaan oikein mukavasti. Jouduin olemaan pois töistä raskauden takia (verenpaine korkealla) ja esikoisen sairaustumisten takia, mutta pomo otti nämä poissaolot varsin hyvin. Ei tullut missään vaiheessa sellainen olo, että pomo olisi vihainen minulle, kun minulla on lapsia ja hänellä ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kun jouduin ensimmäisen kerran jäämään pois töistä lapsen sairastamisen vuoksi, pomo kertoi että hän kyllä ymmärtää, miksi pienten lasten äitejä ei yleensä huolita töihin... jee jee.