Lue keskustelun säännöt.
kaamosahdistus, ahdistaako muita?
08.01.2007 |
Kotona hoidan lapsiani ja tämä talvi on ollut ihan kamala. Marraskuussa ne pari viikkoa oli lunta ja mukavaa, mutta siitä eteenpäin.
Vettä, vettä, vettä. Kurahousut, kumisaappaat, sadetakki, tihkusadetta, kylmää viimaa:(
Ulos on yritettävä edes kerran päivässä päästä pariksi tunniksi. Tekemisten kanssa on vähän niin ja näin. Hiekkiksella leikkivät kyllä.
t. kaamosväsynyt ja kaamosahdistunut kotiäiti
Kommentit (2)
Ei tuolla ulkona mitään kivaa ole. Vesisadetta ja mädäntyneiden lehtien hajua:(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
haaveilen joka talvi että muutettais koko perhe etelään mutta mies on kyllästyny mun haaveiluun.