Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaamosahdistus, ahdistaako muita?

Vierailija
08.01.2007 |

Kotona hoidan lapsiani ja tämä talvi on ollut ihan kamala. Marraskuussa ne pari viikkoa oli lunta ja mukavaa, mutta siitä eteenpäin.

Vettä, vettä, vettä. Kurahousut, kumisaappaat, sadetakki, tihkusadetta, kylmää viimaa:(



Ulos on yritettävä edes kerran päivässä päästä pariksi tunniksi. Tekemisten kanssa on vähän niin ja näin. Hiekkiksella leikkivät kyllä.



t. kaamosväsynyt ja kaamosahdistunut kotiäiti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen joka talvi että muutettais koko perhe etelään mutta mies on kyllästyny mun haaveiluun.

Vierailija
2/2 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla ulkona mitään kivaa ole. Vesisadetta ja mädäntyneiden lehtien hajua:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi