Lue keskustelun säännöt.
Taitatko suodatinpussin ennen suodattimeen laittoa
Kommentit (7)
Ap:n mies taittaa, enkä käsitä mitä ideaa siinä on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse ensin matkin muita, sitten jäi tavaksi. Mies kyllä selitti miksi niin kuuluu tehdä mutta olen unohtanut.
Muistaakseni jossain suodatinpussipaketissa lukee, että niin kuuluu tehdä. Ehkä jos kahvia keittää vaan vähän, niin jos ei taita, se pussi saattaa litistyä niin ettei vesi menekään purujen päältä. Mutta mä en silti koskaan tee niin.
5 on oikeassa keitän vain 2 kupillista, ja silloin pussi on taitettava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taitan, että se menis sinne sievästi ja pysyis paikallaan.
Kyllä. Olen luullut, että niin kuuluu tehdä.